Odpowiednio zareklamowany produkt danej marki czy sklepu odpowiednio lepiej się sprzedaje. Warto wiec zainwestować w reklamę z prawdziwego zdarzenia, która sprawi, że wprowadzone do asortymentu łyżwy sprzedadzą się błyskawicznie i z odpowiednim zyskiem. W tej branży niezwykle ważna jest fotografia reklamowa. Zdjęcia dane produktu, na przykład łyżew dziecięcych w dużo większym stopniu zachęci potencjalnego klienta do ich kupna niż tylko sama informacja, że dany sklep ma w swoim asortymencie tego typu produkt. Wykonana z pomysłem, nowatorsko i odważnie fotografia zwróci na siebie uwagę, karze przechodniowi czy czytelnikowi gazety zastanowić się czy aby tego typu łyżew nie potrzebuje jego siedmioletnia chrześnica. Być może byłby to idealny prezent na święta. Następnie może zawołać młodocianą pokazać jej zdjęcie łyżew i spytać czy takowe chciałaby posiadać na zimę. Jeśli zgodzi się i wyrazi entuzjazm wystarczy już tylko złożyć zamówienie online lub popędzić do najbliższego sklepu sportowego.