Patch – Nilfgaard – Wszystkie Zmiany

Zmiany Ogólne:

Umiejętność karty Svanrige jest teraz zgodna z opisem karty w języku polskim.

Naprawiono rozmaite literówki w różnych wersjach językowych.

Naprawiono błąd, w wyniku którego nagrody za mecze rankingowe nie były przyznawane do momentu ponownego zalogowania.

Naprawiono błąd, w wyniku którego tło zdobytego poziomu nie było całkowicie przezroczyste.

Poprawiono literówkę w nazwisku autora karty Pułapka Zapalająca (Anna Podedworna).

Naprawiono błąd, w wyniku którego korzystanie z klawisza enter na klawiaturze numerycznej nie było możliwe.

Margarita Laux-Antille nie powinna tworzyć dodatkowego Adepta kiedy Shani jest zagrana.

Naprawiono problem, który powodował, że niektóre karty nie odtwarzały efektów dźwiękowych ani wizualnych.

Naprawiono problem, który powodował, że umiejętność Svanrige nie działała jeśli na ręku był Svanrige i 1 dodatkowa karta.

Naprawiono problem, który powodował, że Quen chroniło Jednostki przed umiejętnością Drauga

Zdziczały Niedźwiedź nie powinien już atakować Jednostek stworzonych przez inne Jednostki

Naprawiono problem, który powodował, że Janek nie odkładał wybranej karty na dół talii.

Naprawiono problem, który powodował, że zdobyte w ramach nagród karty nie były widoczne do następnego logowania.

Gra nie powinna zawieszać się na ekranie ładowania kiedy gracz utracił połączenie.

Wzmocniona Balista już nie powinna powodować problemów z synchronizacją.

Naprawiono błąd, który powodował, że karta Przełom zostawała na środku ekranu, kiedy nie było kart do dobrania.

Naprawiono błąd, który powodował, że punkty rankingowe wyświetlały się nieprawidłowo po wciśnięciu „Pomiń”.

Naprawiono błąd, który powodował, że Redańska Elita automatycznie zamieniała się w złotą po tym jak została przemieniona w srebrną.

Naprawiono błąd, który powodował, że Pułapka Zapalająca działała na Jednostki pchnięte umiejętnością Geralt: Aard.

Naprawiono błąd, który powodował, że efekty kart Pogody zostawały na planszy po zakończeniu rundy.

Naprawiono błąd, który powodował, że w niektórych językach informacja w trakcie otwierania Beczek z kartami nakładała się na poziom gracza i awatar

Naprawiono błąd, który powodował, że Sara otrzymywała podwójne punkty siły kiedy przeciwnik tworzył Pogodę za pomocą Koral

Naprawiono skalowanie nazwy gracza oraz poziomu na ekranach zwycięstw

Naprawiono błąd ze znikającym podświetleniem na Xbox One

Wykorzystywanie mechaniki GG do łatwego zdobywania Skrawków nie będzie możliwe (przynajmniej jedna runda musi być rozegrana, parę kart musi pojawić się na stole)”

Wygrywanie pierwszej rundy samouczka Zaawansowanych Mechanik nie powinno już być możliwe.

Naprawiono błąd, który powodował, że gra kończyła się Remisem jeśli gracz chciał użyć Atrapy na Saperach Vrihedd

Specyficzne odporności na pogodę zostały usunięte, jednostki odporne na Pogodę są odporne na jej wszystkie typy.

Karta Przełom jest usuwana z gry po zagraniu.

Jednostki transformujące się w rzędzie objętym Pogodą będą objętę Pogodą także po transformacji.

Poprawki

W menu pojawiła się opcja aby włączyć klasyczną ścieżkę dźwiękową Gwinta z Wiedźmina 3

Dodano filtrowanie kart Premium.

Wiele poprawek audio.

Dodano oznaczenie oraz ikonę jednostek nielojalnych.

Dodano ikonę oznaczającą odkryte karty.

Zaimplementowano nowe wierzchy kart.

Dodano ścieżkę dźwiękową Nilfgaardu.

Poprawiono czcionki / interfejs.

Rozgrywka – zmiany związane z siłą i umiejętnością kart

Neutralne:

Od teraz Atrapa jest kartą ulotną.

Od teraz Myrgtabrakke będzie zadawać 2, 2 i 1 obrażeń.

Siła Geralt: Aard zmieniona z 6 na 7

Od teraz Geralt: Aard będzie namierzał 3 Jednostki w rzędzie naprzeciwko i przenosił je do wyższego rzędu.

Od teraz Przypływ Adrenaliny będzie działał odwrotnie: zamiast utrzymywać Jednostkę między rundami sprawi że Jednostki mające taką umiejętność tracą ją.

Timer Ocvista nie będzie się resetował (umiejętność uruchamia się tylko raz)

Od teraz Róg Dowódcy będzie dodawać + 5 do siły każdej nie złotej jednostki w rzędzie.

Od teraz Trzęsienie Ziemi Stammelforda zadaje 2 obrażeń nie złotym jednostkom przeciwnika, oraz 1 obrażenia jednostkom sojuszniczym.

Od teraz Bomba Dwimerytowa działa na cały wybrany rząd.

Od teraz Bomba Dwimerytowa oprócz przywracania wartości domyślnych siły również konwertuje Złote Jednostki na Srebrne lub Brązowe (jeśli taki był ich oryginalny kolor).

Od teraz Mniejsze Golemy stworzone przez Golema są Ulotne.

Od teraz Widma stworzone przez Gauntera O’Dimm są Ulotne.

Siła Regis: Wampir Wyższy została zmieniona z 8 na 10.

Od teraz obydwie wersje Feldmarszałka Duda mogą być położone na wszystkich 6 rzędach.

Od teraz Mutagen może być użyty na Jednostkach po obu stronach planszy.

Od teraz Zarodniki mogą być użyte na Jednostkach po obu stronach planszy.

Od teraz Iris może być położona na dowolnym rzędzie po stronie przeciwnika.

Od teraz Ciri: Szarża wraca do talii jesli zostanie odrzucona.

Od teraz Podwójny Krzyż Alzura dodaje +3 do siły zagranej karty.

Siła Yennefer: Klątwy została zmieniona z 4 na 7.

Nowa karta Specjalna: Zamieć

Mardroeme: Mutagen od teraz dodaje +3 zamiast +4.

Mardroeme: Zarodniki od teraz zadaje 3 zamiast 4 obrażeń.

Nowa Jednostka: Cyprian Wiley

Nowa Jednostka: Tasak

Siła Króla Żebraków została zmieniona z 4 na 3

Siła Iris została zmieniona na 1

Od teraz Yennefer: Klątwy działa tylko na przeciwną stronę.

Potwory:

Siła Lodowego Giganta zostanie zwiększona za każdym razem kiedy pojawi się efekt Mrozu. Siła Lodowego Giganta nie będzie odejmowana kiedy efekty Pogody zostną usunięte.

Siła Vrana Wojownika została zmieniona z 7 na 5.

Vran Wojownik może teraz zostać położony na dowolnym rzędzie po Twojej stronie.

Vran Wojownik ma nową umiejętność: Po upływie 2 tur zniszcz Jednostkę z najniższą siłą w rzędzie.

Umiejętność Przerazy nie będzie aktywowana jeśli nie ma kart do zniszczenia.

Od teraz kopie stworzone przez Nekkera Wojownika będą umieszczane na spodzie talii.

Siła Krabopająka została zmieniona z 2 do 3.

Siła Żywiołaka Ziemii zostala zmieniona z 6 na 8.

Umiejętność Potworów będzie zatrzymywać kartę, która pojawiła się lub została zagrana jako ostatnia (nie może być złota ani nie może mieć umiejętności dzięki której zostaje między rundami). Musi też należeć do talii Potworów lub być Neutralna.

Od teraz Gniazdo Potworów tworzy 3 podstawowe kopie karty posiadającej umiejętność Rój.”

Mały Żywiołak Ognia stworzony przez Żywiołaka Ognia od teraz jest Ulotny.

Mały Żywiołak Ziemi stworzony przez Żywiołaka Ziemi od teraz jest ulotny.

Wilki stworzone przez Ducha Lasu od teraz są ulotne.

Ogary Dzikiego Gonu stworzone przez Caranthira są od teraz ulotne.

Siła Eredina została zmieniona z 10 do 11.

Siła Kuchty została zmieniona z 7 na 8.

Siła Prządki została zmieniona z 7 na 9.

Siła Baby Cmentarnej została zmieniona z 2 na 1.

Siła Katakana została zmieniona z 4 na 6.

Od teraz Katakan będzie niszczyć wybraną nie złotą Jednostkę z obydwu Cmentarzy.

Od teraz Nekkery mogą być wzmocnione na planszy.

Siła Wiwerny została zmieniona z 3 na 5.

Od teraz Wiwerna zadaje 3 obrażenia.

Od teraz Wiwerna jest zagrywana na rząd Oblężnia

Od teraz Ekimma może być położona na dowolny rząd po Twojej stronie

Od teraz Draug niszczy tylko Jednostki przeciwnika.

Siła Drauga została zmieniona z 8 na 6.

Siła Arcygryfa została zmieniona z 5 na 6.

Siła Caranthira została zmieniona z 8 na 6.

Siła Utopca została zmieniona z 5 na 7.

Siła Mglaka została zmieniona z 1 na 2.

Siła Imleritha została zmieniona z 8 na 9.

Nowa karta Jednostki: Sukkub.

Nowa karta Jednostki: Stary Grot: Śpiący.

Nowa karta Jednostki: Stary Grot: Obudzony

Nowa karta Jednostki: Harpia

Nowa karta Jednostki: Harpia Celaeno

Nowa karta Jednostki: Jajo Harpii

Od teraz Klucznik nie będzie w stanie wskrzeszać jednostek Nieuleczalnych.

Nilfgaard:

Nowa karta Przywódcy: Emhyr var Emreis

Nowa karta Przywódcy: Morvan Voorhis

Nowa karta Przywódcy: Jan Calveit

Nowa karta Jednostki: Letho z Gulety

Nowa karta Jednostki: Menno Coehoorn

Nowa karta Jednostki: Vattier de Rideaux

Nowa karta Jednostki: Cahir

Nowa karta Jednostki: Vilgefortz

Nowa karta Jednostki: Stefan Skellen

Nowa karta Jednostki: Tibor Eggebracht

Nowa karta Jednostki: Xarthisius

Nowa karta Jednostki: Albrich

Nowa karta Jednostki: Assire var Anahid

Nowa karta Jednostki: Cynthia

Nowa karta Jednostki: Strażnik

Nowa karta Jednostki: Peter Saar Gwynleve

Nowa karta Jednostki: Fringilla Vigo

Nowa karta Jednostki: Sweers

Nowa karta Jednostki: Vanhemar

Nowa karta Jednostki: Egan

Nowa karta Jednostki: Serrit

Nowa karta Jednostki: Cantarella

Nowa karta Jednostki: Joachim de Wett

Nowa karta Jednostki: Fałszywa Cirilla

Nowa karta Jednostki: Ceallach

Nowa karta Jednostki: Daerlańscy Piechurzy

Nowa karta Jednostki: Siewca zarazy

Nowa karta Jednostki: Krowie truchło

Nowa karta Jednostki: Zwiadowca

Nowa karta Jednostki: Medyk z Vicovaro

Nowa karta Jednostki: Kusznik Czarnej Piechoty

Nowa karta Jednostki: Ognisty Skorpion

Nowa karta Jednostki: Brygada Impera

Nowa karta Jednostki: Egzekutor Brygady Impera

Nowa karta Jednostki: Chorąży Brygady Nauzicaa

Nowa karta Jednostki: Brygada Nauzicaa

Nowa karta Jednostki: Pikinierzy Dywizji Alba

Nowa karta Jednostki: Włócznicy Dywizji Alba

Nowa karta Jednostki: Saper

Nowa karta Jednostki: Emisariusz

Nowa karta Jednostki: Ambasador

Nowa karta Jednostki: Alchemik

Nowa karta Jednostki: Mangonela

Nowa karta Jednostki: Nilfgaardzki rycerz

Nowa karta Specjalna: Zabójstwo

Nowa karta Specjalna: Zdrada

Królestwa Północy:

Siła Pavetty została zmieniona z 4 na 6.

Od teraz Trololo wzmacnia jednostki o +2 zamiast o +1.

Wzmocnienie Zwiadowcy z Crinfrid zostało usunięte.

Siła Zwiadowcy z Crinfrid została zmieniona z 4 na 5.

Siła Kaedweńskiego Setnika została zmieniona z 6 na 5

Umiejętność Kłobuka została zmieniona na: „Zwiększ siłę innej losowej jednostki (innej niż złota) po twojej stronie o 3 na początku twojej tury.”

Siła Kłobuka została zmieniona z 1 na 3.

Kłobuk nie jest już Nieuleczalny.

Od teraz umiejętność Keiry Metz aktywuje się po upływie 2 tur (ciągle) po tym jak zostanie aktywowana po zagraniu.

Od teraz Medyk Polowy jest w stanie wskrzeszać tylko Brązowe Jednostki.

Siła Medyka Polowego została zmieniona z 3 na 2.

Od teraz Adepci Ban Ard tworzeni przez Margarite Laux-Antille są Ulotni.

Od teraz Komandos Niebieskich Pasów bedzie dodwał 2 siły do każdej jego kopii na planszy, w ręce i talii.

Od teraz Balista zadaje 3 obrażenia.

Od teraz Sabrina Glevissig może być położona na dowolnym rzędzie przeciwnika.

Od teraz Zwiadowcy Rębaczy nie mogą być celami swojej umiejętności.

Siła Zwiadowcy Rębaczy została zmieniona z 3 na 2.

Od teraz Biedna Poczciwa Piechota tworzy dwie kopie siebie.

Siła Biednej Poczciwej Piechoty została zmieniona z 3 na 2.

Od teraz Książe Stennis jest odporny na Pogodę.

Siła Księcia Stennisa została zmieniona z 8 na 12.

Siła Jaskra została zmieniona z 4 na 3.

Od teraz umiejętność Jaskra działa tylko na Jednostki po Twojej stronie.

Od teraz Djikstra dodaje +2 zamiast +1.

Siła Odrina została zmieniona z 4 na 6.

Siła Ves została zmieniona z 4 na 5.

Siła Wzmocnionej Wieży Oblężniczej została zmieniona z 3 na 4.

Siła Kaedweńskiego Inżyniera Oblężniczego została zmieniona z 2 na 3

Od teraz Lekka Jazda Burej Chorągwi będzie odporna na Pogodę.

Nowa karta Jednostki: Triss: Zaklęcie Motyli

Siła Sabriny Glevissig została zmieniona na 1

Nowa karta Jednostki: Dethmold

Nowa karta Jednostki: Temerski Piechur

Nowa karta Jednostki: Kaedweński Mistrz Oblężeń

Scoia’tael

Milva nie cofa już Jednostek do ręki po spasowaniu gracza.

Siła Ciarana została zmieniona z 4 na 1.

Od teraz Elfi Najemnik jest Nieustępliwy.

Od teraz Schirrú będzie niszczyć karty tylko po stronie przeciwnika.

Od teraz Ida Emean będzie anulować tylko karty przeciwnika.

Umiejętność Pułapki Zapalającej została zmieniona na: „Zasadzka: odsłoń, gdy po przeciwnej stronie pojawi się odkryta jednostka (inna niż złota). Zmniejsz jej siłę o 3 i stwórz jednostkę Neofita Scoia’tael w losowym rzędzie po Twojej stronie.

Siła Barclaya Els’ została zmieniona z 5 na 8.

Siła Saskii została zmieniona z 5 na 9.

Od teraz Traper z Dol Blathanna będzie zadawał 4 obrażenia.

Siła Trapera z Dol Blathanna została zmieniona z 2 na 4.

Od teraz Neofici Scoia’tael (np. tworzeni przez Isengrima) będą ulotni.

Od teraz umiejętność Oficera Vrihedd będzie dodwać +2 zamiast +1.

Siła Awangardy Vrihedd została zmieniona z 6 na 5.

Siła Milvy została zmieniona z 8 na 7

Siła Łucznika z Dol Blathanna została zmieniona z 2 na 5.

Od teraz Łucznik z Dol Blathanna będzie zadawał 3 obrażenia.

Od teraz Yaevinn jest odporny na Pogodę.

Siła Yeavinn została zmieniona z 11 na 14.

Od teraz Yaevinn będzie zadawał 1 obrażenia zamiast 2.

Od teraz Łucznik z Dol Blathanna może być położony tylko na rząd Dalekiego Zasięgu.

Od teraz Elfi Najemnik może być położony tylko na rząd Bliskiego Starcia.

Od teraz Oficer Vrihed może być położony tylko na rząd Oblężenia.

Od teraz Komandos z Gór Sinych może być położony tylko na rząd Oblężenia.

Od teraz Dragoni Vrihedd mogą być położeni tylko na rząd Dalekiego Zasięgu.

Od teraz Umiejętność Dragonów Vrihedd będzie dodawać +4 zamiast +3.

Od teraz Awangarda Vrihedd może być położona tylko na rząd Bliskiego Starcia.

Od teraz Havekarskie Wsparcie może być położone tylko na rząd Oblężenia.

Od teraz Umiejętność Ele’yasa będzie dodawać +2 zamiast +3.

Od teraz Ele’yas będzie wzmacniany kiedy jest na ręce, w talii lub na planszy.

Siła Isengrima została zmieniona z 6 na 7.

Siła Elfiego Najemnika została zmieniona z 3 na 4.

Od teraz Elfi Tancerz Ostrzy będzie wzmacniany tylko przez karty Zasadzek właściciela.

Aglais jest teraz niesustępliwa

Ele’yas może być położony tylko na rząd Dalekiego Zasięgu.

Nowa karta Jednostki: Ithlinne

Nowa karta Jednostki: Dennis Cranmer

Nowa karta Jednostki: Havekarski przemytnik

Nowa karta Jednostki: Strzelec Wyborowy z Dol Blathanna

Siła Maleny została zmieniona na 6.

Siła Braenn została zmieniona z 3 na 4.

Skellige

Zmiana umiejętności Króla Brana na: „Odrzuć karty z talii w liczbie: 2 i zwiększ ich siłę bazową o 2. Przetasuj talię.”.

Siła Skjalla została zmieniona z 4 na 3.

Zmiana umiejętności Skjalla na: „Zmniejsz siłę tej jednostki o 2 na początku twojej tury. Po usunięciu: stwórz i zagraj jednostkę Wskrzeszony Skjall w tym samym rzędzie.”

Siła Łucznika Klanu Brokvar zostala zmieniona z 3 na 5.

Siła Wojownika Klanu An Craite została zmieniona z 7 na 9.

Siła Topornika Klanu Tuirseach została zmieniona z 2 na 4.

Topornik Klanu Tuirseach będzie wzmacniany za każdym razem kiedy inna Jednostka otrzyma obrażenia, niezależnie od tego po jakiej stronie jest.

Siła Cerys została zmieniona z 8 na 12.

Siła Zdziczałego Niedźwiedzia została zmieniona z 3 na 4.

Siła Rozwścieczonego Berserkera została zmieniona z 3 na 4.

Siła Rozwścieczonego Niedźwiedzia została zmieniona z 6 na 8.

Rozwścieczony Niedźwiedź nie otrzymuje już zwiększenia siły. Od teraz jedyna umiejętność to odporność na Mróz.

Siła Kapitana Piratów Klanu Dimun zostala zmieniona z 3 na 4.

Od teraz Kapitan Piratów Klanu Dimun jest odporny na Pogodę.

Od teraz Koral będzie tworzyć efekt Pogody na przeciwnym, lustrzanym rzędzie.

Od teraz Donar an Hindar jest odporny na Pogodę.

Siła Donara an Hindara została zmieniona z 8 na 10.

Od teraz Udalryk jest Lojalny.

Od teraz Udalryk wyciąga nie złotą kartę z cmentarza przeciwnika i od razu ją zagrywa, zamiast umieszczać na ręce.

Siła Birny została zmieniona z 8 na 12.

Od teraz Sigrdrifa nie może wskrzeszać jednostek Nieuleczalnych.

Siła Sigrdrify została zmieniona z 1 na 2.

Sigrdrifa zostanie wzmacniana Jednostkami wskrzeszonymi przez przeciwnika, jeśli pojawią się na Twojej stronie.

Od teraz siła Lugosa Szalonego będzie wzrastać w momencie kiedy zostanie wzmocniony.

Od teraz siła Lugos Szalonego zostanie przywrócona do podstawowej jeśli zostanie posłany na Cmentarz.

Od teraz Mistrz Mistrzów, za pomocą swojej umiejętności będzie zwiększać swoją bazową siłę.

Siła Łowcy Klanu Brokvar została zmieniona z 4 na 5.

Łowca Klanu Brokvar zadaje teraz 3 obrażenia.

Siła Wieloryba z Jaskini Snów została zmieniona z 4 na 3.

Wieloryb z Jaskini Snów jest teraz odporny na Pogodę.

Od teraz Wieloryb z Jaskini Snów nie będzie zadawał sobie obrażeń.

Siła Lugosa Sinego została zmieniona z 4 na 6.

Siła Harcownika Klanu An Craite została zmieniona z 3 na 4.

Umiejętność Draiga Bon-Dhu dodaje teraz +3 zamiast +2.

Obrażenia Gremisty zostały zmienione z 2 na 1.

Od teraz Drakkar Bojowy oraz Drakkar będą oznaczone jako „Maszyny”.

Draig Bon-Dhu jest teraz kartą ulotną

Nowa karta Jednostki: Dzik Morski

Nowa karta Jednostki: Djenge Frett

Nowa karta Jednostki: Płatnerz Klanu Tordarroch

Nowa karta Jednostki: Tarczowniczka Klanu Drummond

Siła Morkvarga została zmieniona z 6 na 7.

Siła Gremisty została zmieniona z 5 na 4