Zajęcia prowadzone na zasadzie, by tylko przekazać wiedzę i nie zainteresować nią uczniów to zmora wielu szkół. Nauczyciele często nie potrafią dobrze przekazać najważniejszych informacji, najbardziej istotnej wiedzy o tym, jak można uratować życie innej osobie. . Z tego też względu uczniowie powinni zmienić swoje podejście do sprawy, bądź też do nauczycieli należałoby zrozumienie, co może zainteresować ich podopiecznych i w jaki sposób będą mogli ich zaktywizować. Nauka szkolna dla wielu z nas nie jest czymś, co wspominany miło. Właściwie zależy to w dużym stopniu od sposobu prowadzenia lekcji przez nauczycieli, które niejednokrotnie nie zostawiają po sobie dobrych wspomnień. Być może dlatego nauka pierwszej pomocy w szkołach nie jest przez uczniów traktowana poważnie, a tylko jako przerywnik od nudnego siedzenia w ławkach bądź kompletną nudą. To przykre, dlatego, że nigdy nie wiemy, w jakiej sytuacji postawi nas życie.
Szkoła uczy pierwszej pomocy?
Losowe artykuły:
Teoria komorkowa
Teoria komórkowa jest jednym z najszerszych i najbardziej podstawowych uogólnień biologicznych. Teoria komórkowa we współczesnym ujęciu głosi, że wszystkie istoty żywe ? zwierzęta i rośliny, nie wyłączając bakterii - składają się z komórek oraz z produktów ich przemiany materii, że nowe komórki powstają przez podział z komórek już istniejących,...
Kurs barmański
Lubisz odkrywać nowe smaki? Chętnie testujesz z przyjaciółmi nieznane drinki i nie boisz zamawiać się z karty podejrzanie brzmiących nazw? A może na każdej imprezie to Ty jesteś osobą odpowiedzialną za drinki i mieszasz je dla przyjaciół? Jeśli choć na jedno z powyższych pytań odpowiedziałeś twierdząco, zapisz się koniecznie...